After the Goldrush

Friday, May 25, 2007

I am so f'cking annoying

Och jag vet om det själv...jag ringer pluttesnutten tio gånger om dagen på jobbet och jollrar som en diot, och jag förstår inte att han inte har fått härdsmälta i huvudet för länge sen... Gud ge mig ett heltidsjobb i höst, annars kommer jag att driva min stackars pojke helt från vettet...

I övrigt är livet skönt, examen om en vecka, ska bli så underbart roligt, och jag hoppas på en bra uppslutning. Blir även 2-dagars nästa helg, om jag orkar, vilket var ett riktigt långt tag sedan... Nu på lördag blir det även ett besök på Härntas hetaste bar - Bondish!! Där flödar alkoholen, paparazzifotograferna och den allmänna destruktiviteten. Besök hemsidan:

bondishbar.zoomin.se

Nu ska jag dock vara huslig och tvätta, diska och gå på ICA och handla en hel jävla vagn med varor... Jag är så väldigtväldigtväldigt duktig ibland...

Over and out...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home