After the Goldrush

Thursday, March 01, 2007

Jag: en morsa?

När är man egentligen en morsa?

Är det när man lagar mycket mat för att frysa in "om det skulle behövas"?
När man städar, tvättar och lagar mat, inte bara åt/efter sig själv, utan också efter någon annan?
När man skjuter på sin hemtenta som i mångt och mycket bestämmer ens examen och framtida liv för att dammsuga och städa?

FY FAN vad less jag är på allt nu!! Självömkan i kvadrat och kubik, jag orkar inte med den här skiten längre. Låt mig få slippa allt en vecka, resa bort, GÖRA något, vad fan i helvetets satans som helst!!!

Nej sista rycket med hemtentan nu, jag orkar helt enkelt inte klaga mer, det är väl bara att agera och reagera istället för att sitta här och gnöla..knappast konstruktivt, men jag är så less på att det är så synd om alla andra hela tiden och det är jag som ska peppa och hitta på saker men vem fan, VEM FAN lyfter upp mig nu? Ingen jävla aning, och för det hatar jag världen!!

Ät mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home